ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:30 الی 18:30- تلفن مشاوره و فروش: 66988287

پرسش های متداول

راه های ارتباطی

تلفن : 02166988287

ایمیل : sale@stile.ir

گفتگوی آنلاین

چطور محصول مورد نظر را سفارش دهم؟

در صفحه محصول پس از انتخاب درجه مورد نظر، متراژ درخواستی خود را درج نمایید تا تعداد کارتن معادل آن متراژ محاسبه شود (به دلیل اینکه محصولات فقط به صورت کارتنی قابل فروش هستند) و سپس به سبد خرید اضافه نمایید. مراحل بعدی خرید مانند سایر خرید های اینترنتی شامل درج آدرس جهت ارسال سفارش است. در صورت وجود هرگونه ابهام در فرآیند ثبت سفارش لطفا با ما تماس بگیرید.

چه مدت طول می کشد کالا پس از ثبت سفارش ارسال شود؟

کلیه سفارشات در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش پس از هماهنگی ارسال خواهد شد. البته مشتریان گرامی نیز می توانند تاریخ و ساعت دریافت سفارش خود را تعیین نمایند.

چطور هماهنگی برای ارسال صورت می گیرد؟

تیم لجستیک استایل پیش ارسال محصولات با مشتریان محترم هماهنگی های لازم را جهت دریافت به موقع انجام خواهد داد.

هزینه ارسال کالا چگونه است؟

  • ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان در تهران
  • 70 هزار تومان برای سفارشات کمتر از 700 هزار تومان در تهران

برگه تحویل کالا چیست؟ چرااهمیت دارد که آن را به دقت بخوانم سپس امضا کنم؟

برگه تحویل کالا در واقع سندی است که مأمور ارسال سفارشات استایل آن را به هنگام تحویل محصولات به شما، در اختیارتان خواهد گذاشت. این برگه فهرستی از انتظارات استایل از شما به هنگام دریافت و پذیرش کالاست. استایل فرض می‌کند که شما به عنوان مشتری با امضای این برگه، از شرایط و ضوابط پذیرش کالا و بازگرداندن آن مطلع هستید. بر این اساس از شما انتظار می‌رود که پیش از پذیرش سفارش خود، کالای ارسالی را به طور کامل و درست بررسی کنید و از تطابق اطلاعات روی بسته بندی با کالایی که در سایت ثبت کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید. با این حال اگر در زمان استفاده از محصول به مشکلی برخوردید، لطفا برای حل آن با تیم خدمات مشتریان استایل تماس بگیرید.

من سفارش خود را تحویل گرفتم و برگه تحویل آن را نیز امضا کردم. اما متوجه شدم که از آن رضایت کامل ندارم. آیا می توانم درخواست تعویض کالای خود را داشته باشم؟

بله. با توجه به ضمانت بازگشت خرید از استایل مشتریان گرامی می توانند با توجه به شرایط و قوانین مذکور اقدام به کنسل کردن و یا تعویض سفارش خود نمایند.

شرایط بازگشت محصول استایل چیست؟

اولین هدف استایل رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا 7 روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان استایل تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط برگشت کالای مد نظرشما را کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات شما را ثبت کرده و فرآیند برگشت کالا آغازمیشود.

روش های پرداخت به چه صورت است؟

در حال حاضر دو روش پرداخت وجود دارد: نقدی به صورت پرداخت اینترنتی یا انتقال کارت به کارت و چکی. جهت پرداخت به وسیله چک لطفا با واحد فروش استایل هماهنگی های لازم را انجام دهید.